جایگزین مسیر

پیش بینی ترکیب یونایتد در مقابل ساندرلند

by | دی , ۱۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانمنچستر یونایتد در دیدار نیمه نهایی در لیگ کاپ امشب در ورزشگاه لایت به مصاف ساندرلند می رود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منچستر یونایتد در دیدار یکشنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد در برابر سوانسی در جام حذفی شکست خوردند و اکنون یونایتد تمام ذهن خود را برای بازی سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی  لیگ کاپ گذاشته است.

دیودی مویس که در دیدار یکشنبه شب شکست بدی را به دست آورد می خواهد با تغییراتی که در ترکیب خود می دهد بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذارد.

با عملکرد ضعیف آندرس لیندگارد انتظار می رود باز سنگربان اسپانیایی به ترکیب اضافه شود.همچنین شیاطین سرخ باید پس از دفاع ضعیف در دیدار مقابل سوانسی باز ویدیچ را به ترکیب خود اضافه کنند و این بازیکن را پس از غیبت مقابل سوانسی بار دیگر به ترکیب برگردانند اما انتظار می رود ترکیب در ورزشگاه لایت بسیار متفاوت باشد.

پاتریس اورا نیز که در دیدار با سوانسی به او استراحت داده شد باید جایگزین الکساندر بوتنر در دفاع چپ شود در حالی که جانی ایوانز و اسمالینگ مانند بازی گذشته در دفاع در اختیار یونایتد باشند.

در خط میانی نیز عدنان یانوزای که در نیمه دوم بازی مقابل سوانسی به میدان آمد باید کار را از آغاز شروع کند.این ستاره جوان که در دیدار رفت لیگ 2 گل را برای یونایتد به ثمر رساند می تواند چهره ی جذاب این دیدار باشد.

رایان گیگز نیز می تواند بعد از بازی نکردن در چند دیدار اخیر  امشب در کنار کریک به بازی گرفته شود و به ترکیب بازگردد و در جناح دیگر والنسیا خط هافبک تیم را کامل کند.

در خط حمله نیز یونایتد می تواند با بازگشت وین رونی از او به جای هرناندز استفاده کند که در خط حمله یونایتد تقویت شود.

وین رونی می تواند با دنی ولبک هم بازیش در تیم ملی در دیدار رفت مقابل ساندرلند بدرخشند و مشکل یونایتد را حل کنند.

پس از شکست برابر سوانسی دیوید مویس می گوید ما شدیدا به دنبال برد در این دیدار می باشیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

بازیکنان احتمالی یونایتد در این دیدار:دخیا اسمالینگ ویدیچ ایوانز اورا یانوزای کریک گیگز والنسیا رونی ولبک.

با این ترکیب موافقید؟

۰ Comments