جایگزین مسیر

پیش نمایش : منچستریونایتد VS ساندرلند

by | دی , ۵ , ۱۳۹۵

پیش نمایش : منچستریونایتد VS ساندرلند

پایگاه هواداران منچستریونایتد

چگونه می توانیم بازی را دنبال کنیم؟(زمان بازی)

منچستریوناتد از ساعت ۱۵ به وقت محلی(۱۸:۳۰ به وقت تهران) در روز سنتی boxing day در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ساندرلند است.بینندگان شبکه تخصصی منچستریونایتدMUTV می توانند تمامی اتفاقات یک روز قبل از بازی تا فردا و زمان بازی را به صورت زنده مشاهده کنند.

ما همه چیز را در مورد سرمربی رقیب می دانیم(اطلاعات سرمربی ساندرلند)

بله … دیوید مویس پس از ۳ سال از فصل ۲۰۱۳/۱۴ برای اولین بار در قامت مربی گری تیم حریف به اولدترافورد باز خواهد گشت.این مربی اسکاتلندی قبل از توافق با ساندرلند, یک دوره فشرده در رئال سوسیداد را پشت سر گذاشت.

راهنمای بازی چیست؟(فرم بازی)

کسب چهار پیروزی در تمامی مسابقات برای شیاطین سرخ و همچنین کسب ۹ امتیاز از ۹ بازی آخر در لیگ برتر.همچنین تنها یک شکست بدست آمده از ۱۳ بازی که مورینیو در کسوت مربی گری در چلسی در ماه اکتبر بوده.ساندرلند شروع فاجعه باری در آغار مسابقات لیگ داشته اما در ماه نوامبر روند رو به رشدی با پیروزی در دو بازی از سه بازی خود داشته.در این ماه , مقابل قهرمان فصل قبل لستر و واتفورد به پیروزی رسید و عملکرد خود را در بازی های خانگی بهبود بخشید.

عدنان یانوزای در ترکیب گربه های سیاه.مگه نه؟(حضور قرضی عدنان یانوزای در ساندرلند)

او در ساندرلند است اما به موجب قرارداد قرضی خود که در تابستان گذشته به امضا رساند مجوز حضور در برابر تیم سابق خود را ندارد.او در بازی قبل خود در مقابل واتفورد عملکرد فوق العاده ای از خود به جای گذاشت و روی تک گل تیم خود که توسط پاتریک ون آنهولت به ثمر رسید تاثیر مستقیم داشت.

اخبار دو تیم چیست؟(خبرهای دیگر از دو تیم)

کریس اسمالینگ در بازگشت خود به عنوان بازیکن جایگزین در بازی با وست برومویچ حضور داشت و به عنوان یکی از گزینه های دفاعی در دسترس است اما اریک بایلی در بازی قبل دچار مصدومیت شد و این بازی را از دست داد.هنریک میخیتاریان توسط خوزه مورینیو به این بازی دعوت شد اما لوک شاو هنوز در دسترس نیست.در مقابل ساندرلند به دلیل آسیب دیدگی طولانی مدت, پدی مک نیر,دانکن واتمور,لی کاترمول و لیندل گوچ را در اختیار ندارد.اخیرا جان کیرشهف و بیلی جونز از یک دوره آسیب دیدگی برگشته اند و شرایط رو به بهبودی دارند. اما دونالد لاو می تواند در برابر باشگاه سابق خود یعنی منچستر بازی کند.

بازی فصل گذشته با ساندرلند چگونه پیش رفت؟(رویارویی قبلی دو تیم)

در فصل گذشته در اولدترافورد شیاطین سرخ با نتیجه ۳ بر صفر و با گل های رونی , ممفیس و ماتا به پیروزی رسیدند اما در بازی برگشت تک گل مارسیال نتوانست مانع از شکست ۲ بر ۱ یونایتد شود.

یک واقعیت جالب به من بگو(نتیجه ای در رویارویی دو تیم در چنین روزی)

این سومین رویارویی دو تیم در ۹ سال گذشته در boxing day است.شیاطین سرخ در سال ۲۰۰۷ در ورزشگاه سرد لایت(استادیوم خانگی ساندرلند) با نتیجه ۴ بر صفر و با دو گل لوئیس ساها موفق شدند پیروز شوند. همچنین در سال ۲۰۱۰ در خانه با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافتند.

بازیکنان ما چه گفتند؟(مصاحبه بازیکنان)

فیل جونز گفت:

boxing day یک روز بزرگ برای فوتبال است.ساندرلند شروع بدی داشت اما در اواخر سال روند خوبی را طی کرده است.هر اتفاقی می تواند در این لیگ رخ بدهد و هر تیمی می تواند تیم های دیگر را در این روز شکست دهد.بنابراین ما باید همه امتیاز ها را در تک تک بازی های که انجام می دهیم بگیریم.

بازی های دیگر لیگ در boxing day چیست؟(تقابل حریفان)

کمی جای تعجب دارد که تمام بازی ها در boxing day برگزار نمی شود و دو بازی در روز های سه شنبه و چهارشنبه پیگیری می شود.

دوشنبه

واتفورد vs کریستال پالاس

آرسنال vs وست بروم

برنلی vs میدلزبرو

چلسی vs بورنموث

لستر vs اورتون

سوانسی vs وستهام

هال سیتی vs منچستر سیتی

سه شنبه

لیورپول vs استوک

چهارشنبه

ساوتهمپتون vs تاتنهام

۰ Comments