جایگزین مسیر

چرا یونایتد باید موسی دمبله را به خدمت بگیرد

by | آذر , ۱۹ , ۱۳۹۲

شیاطین سرخ به دنبال خرید یک هافبک وسط برای ترمیم نقاط ضعف تیم هستند اما در میان اسامی که بسیار شنیده می شوند, هافبک بلژیکی تاتنهام می تواند بهترین گزینه برای ترمیم خط هافبک یونایتد باشد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شرایط کنونی منچستریونایتد به نظر خوب نمی رسد, آنها در میانه جدول لیگ برتر قرار دارند و به خاطر نتایج کنونی تیم, فشارها بر روی دیوید مویز بسیار بیشتر از گذشته شده است. در همین راستا باشگاه به دنبال تقویت نقاط ضعف تیم در مهلت نقل و انتقالات زمستانی می باشد. اخیرا گاردین در خبری, مدعی شده است که یونایتد به دنبال خرید هافبک هلندی گالاتاسرای, وسلی اسنایدر در ژانویه می باشد اما ما معتقدیم که گزینه بهتر دیگری نیز می تواند مدنظر دیوید مویز باشد.

موسی دمبله شاید به نظر هواداران تاتنهام در فصل جاری افت کرده باشد اما به عقیده ما عملکرد او فوق العاده بوده است. در شرایطی که بیشتر توجهات بر روی کارهایی هست که او وظیفه ندارد انجام دهد, مانند گل زدن یا این واقعیت که او همکاری خوبی با پائولینهو ندارد, هواداران به کارهایی که او در زمین برای تاتنهام انجام می دهد, نگاه نمی کنند.

تا اینجای فصل او در 14 بازی که برای این باشگاه شمال لندنی انجام داده است, 20 فرصت گل برای هم تیمی های خود خلق کرده است و 91 درصد پاس های او با موفقیت به مقصد رسیده است.

.

.

شیوه ای که او انرژی و تحرک را به بازی تزریق می کند, قابلیتی ضروری برای یک هافبک درجه یک می باشد و این مسئله همان چیزی است که یونایتد در حال حاضر در ترکیب خود نمی بیند. در شرایطی که ماروان فلاینی دور از انتظارات ظاهر شده و مایکل کریک نیز دوران مصدومیت خود را طی می کند, دمبله می تواند نقاط مرکزی میدان را به کنترل خود دربیاورد و هم تیمی های خود را صاحب توپ کند و با استفاده از سرعت خوبش, فضاهایی برای گلزنی ایجاد کند.

او 30 تکل موفقیت آمیز داشته است, 18 بار در نبرد هوایی پیروز شده است و آمار شگفت انگیز دیگر او پیروزی در 36 تا از 40 نبردی است که او با بازیکنان حریف داشته است و چهار شوت به سمت دروازه داشته است که همه در چارچوب بوده است.

دمبله همان بازیکنی است که منچستریونایتد به آن نیاز دارد و با گزینه های بااستعداد و خوبی که تاتنهام در خط هافبک خود دارد, شاید این انتقال صورت بگیرد.

.

ویدیو حرکات دمبله با نام دمبله, هافبکی کامل (مدت 4:39, حجم 17 مگابایت):

دانلود

۰ Comments