جایگزین مسیر

ژاوی همچنان تحت نظر یونایتد و البته ون خال

by | خرداد , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش دیلی استار ستاره بارسلونا احتمال داد در صورتی که مطمئن شود در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت به یک تیم لیگ برتری منتقل شود و به ادعای این روزنامه مهم ترین مشتری اش مربی سابقش,ون خال می باشد.

ژاوی 34 ساله هنوز دو سال دیگر با کاتالان ها قرار دارد اما با حضور انریکه به عنوان مربی جدید بارسا تضمینی به حضور دائمی او نیست و احتمال دارد ژاوی برای جلو گیری از نیمکت نشینی بعد از سالها از بارسلونا جدا شود.

اگر انریکه نتواند ژاوی را متقاعد کند که همچنان جز 11 نفر اصلی بارسا خواهد بود به نظر می اید او در صدد بررسی دیگر پیشنهادات خود باشد و احتمال اینکه او به مربی سابقش بپیوندد بسیار زیاد است.

ژاوی در سال 2000 توسط ون خال به تیم اصلی بارسا امد و پرورش یافت.دیگر مشتری های او ارسنال و سیتی می باشند.سیتی که مانند همیشه خواهان خرید بازیکنانی با مبالغ گزاف می باشد و ارسن ونگر هم در صدد است تا از تجربه ژاوی برای رشد بهتر جوانان تیمش مانند ویلشر و رمسی استفاده کند.

ون خال در صورتی که بخواهد یونایتد جدیدی را بسازد نباید شاگرد سابقش را جذب بکند اما در صورتی که بخواهد در سه سال اینده قهرمانی هم کسب کند خریدن ژاوی منطقی می باشد.به ادعای دیلی استار از دیگر عواملی که شاید  ژاوی را به یونایتد بکشاند,اسکولز می باشد که  ژاوی بارها او را الگوی خود خطاب کرده است.

نکته ی قابل بحث دیگر دستمزد ژاوی است.سران یونایتد باید در صورت انتقال این ستاره به یونایتد هفته ای 150000 یورو به او حقوق بپردازند.

شاید ون خال می خواهد با آوردن ژاوی و جذب چندین جوان مانند کلاسیه بستری را فراهم کند تا این جوانان در کنار ژاوی رشد کنند و از طرفی بتواند به همراه ژاوی برای قهرمانی هم بجنگد.ژاوی می تواند کمک زیادی به جوانان یونایتد مانند پیرسون کند.

آیا شما با خرید ژاوی موافقید؟

 

۰ Comments