جایگزین مسیر

کاپیتانی در یونایتد چالش بزرگ ون خال

by | مرداد , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

ون خال هم اکنون در منچستریونایتد دغدغه های مهمی دارد اما موضوعی است که شاید ون خال او را جدی تلقی نکرد اما هم اکنون در اکثرا سایت های خبری و هواداری یونایتد این موضوع بحث می شود و آن کاپیتان بعدی شیاطین سرخ می باشد.

با مشخص شدن خروج ویدیچ از باشگاه شایعات برای کاپیتان آینده ی یونایتد شروع شد و بازیکنانی همچون کریک,فلچر,ایوانز,رونی و اورا نامزد شدند.

اما چند روز پیش یک نفر دیگر از این گردونه خارج شد و آن اورا بود که به یوونتوس پیوست و هم اکنون باید دید آیا کریک و فلچر جایی در ترکیب اصلی دارند تا فیکس باشند.

مهمان نا خوانده ی این جمع بازیکنی است که دو سال است به یونایتد آمده است اما شانس کاپیتانی اش به دلیل وجود ون خال بالا است.

بله رابین ون پرسی دیگر بازیکنی است که نامزد کسب بازوبندی کاپیتانی است و با وجود آمدن ون خال و رابطه ی خوبی که با او دارد شانس زیادی دارد. البته باید به این نکته اشاره  کرد این بازیکن سابق آرسنال از حمایت برخی اسطوره های یونایتد مانند رابسون برخوردار است.

وین رونی که همه کاپیتانی را حق او می دانند از سال 2004 در یونایتد است و هم اکنون در آستانه ی شکستن رکورد گل در باشگاه است و از طرفی خصوصیات رهبری منحصر به فردی در میانه ی زمین دارد و دیگر خبری از برخی از کارهای بچه گانه و شیطنت های کوچک او نیست.

برخی از رسانه های انگلیسی معتقدند برای مشخص شدن کاپیتان باید تا بازی اول یونایتد در لیگ صبر کرد و کاپیتان بودن رونی و یا هر کس دیگری در بازی های دوستانه ی امریکا ملاک نخواهد بود.

در توانایی کاپیتانی ون پرسی شکی نیست اما او از لحاظ سابقه هنوز خیلی عقب است شاید انتخاب او نامتعارف باشد و برخی از هواداران یونایتد رابطه شان با ون خال به  سیاهی بگرود.

اگر چه در نظر سنجی سایت معتبر منچستر ایوینینگ نیوز 53 درصد هواداران به ون پرسی و 47 درصد هواداران بهوین رونی برای کاپیتانی یونایتد رای داده اند که در نوع خود جالب است.

۰ Comments