جایگزین مسیر

کروس و بایرن هنوز مشکل دارند

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

بنا به گزارشات المان اخرین تلاش بایرن هم برای تمدید با کروس به بن بست رسیده و احتمال جدا شدن او از بایرن به بیشترین حد خود رسیده است.

از نیم فصل تا اکنون این اولین بار است که دوباره دو طرف سر میز مذاکره می نشینند و باز هم به مشکل خوردند و دیگر باید کروس را سال اینده در تیمی غیر از بایرن تصور کرد و یکی از ان تیم ها یونایتد می باشد که سخت دنبال اوست.

کروس مجددا اعلام کرده است که هیچ عجله ای برای تصمیم گیری ندارد اما این بایرن است که نگران خط هافبک خود در اینده است.بعد از پارگی رباط تیاگو او برای حداقل 5 ماه از میادین دور است و شواینی هم بیشتر مواقع مصدوم است و مارتینز احتمالا جدا می شود و اگر هم بماند نمی تواند در حد و اندازه های خط هافبک بایرن ظاهر شود.

با اینکه بایرن هم اکنون مجبور به حفظ کروس ست اما باز هم دستمزد پیشنهادی کروس را قبول نکردند در حالی که یونایتد دوبرابر درخواستی که کروس از بایرن دارد را پیشنهاد داده است پس خیلی محتمل است این هافبک 24 ساله المانی سرانجام در اولدترافورد حاضر شود.

او یکی از اهداف ون خال است و خود او هم توسط ون خال توانست به تیم اصلی بایرن راه پیدا کند و شکوفا شود در نتیجه از کار کردن زیر نظر ون خال استقبال می کند.

او در این فصل بیشترین دقایق بازی برای بایرن را داشته است و امار خیره کننده 95 درصد دقت پاس را از خود به جا گذاشته و در تمامی بازی هایی که بوده بایرن تنها دو باخت مقابل رئال داشته است و در دیگر باخت ها او غایب بوده است.

 

 

۰ Comments