جایگزین مسیر

کریک بی صبرانه منتظر شروع دوباره با یونایتد می باشد

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۳

مایکل کریک معتقد است, هافبک 24 ساله اسپانیایی جدید منچستریونایتد که با مبلغ 29 میلیون پوند از بیلبائو به یونایتد آمد, می تواند تاثیر شگرفی در خط هافبک شیاطین سرخ بگذارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هواداران شیاطین سرخ پس از مدت ها هفته گذشته شاهد اولین خرید تابستانی تیم خود بودند. پس از شایعات فراوان پیرامون تمایل یونایتد برای خرید آندر #هررا, در نهایت قرارداد این بازیکن با #منچستریونایتد نهایی شد و هررا به الدترافورد آمد.

مایکل #کریک هافبک باتجربه شیاطین سرخ نیز پس از این انتقال به حمایت از هافبک جوان جدید منچستریونایتد پرداخت.

کریک به اسکای اسپورت گفت:

من در مقابل او بازی کردم و می توانم بگویم که او بازیکن عالی است.

هرچقدر کیفیت تیم ما بالاتر باشد, بهتر خواهد بود و او مطمئنا بازیکنی است که کیفیت تیم ما را بالا می برد. به همین خاطر من مطمئن هستم که او بی صبرانه منتظر شروع کار با تیم و حضور در اولین بازی خود به همراه یونایتد می باشد.

ما بدون شک تا جایی که بتوانیم سعی خواهیم کرد تا او احساس خوبی از اینجا بودن داشته باشد.

کریک همچنین مشتاقانه منتظر شروع کار زیر نظر سرمربی جدید, لوئیز #فن_خال می باشد, پس از اینکه شیاطین سرخ فصل ناموفقی به همراه دیوید مویز پشت سرگذاشتند.

او در این بار می گوید:

من منتظر کار با او(فن خال) هستم. من قصد دارم با او دیداری داشته باشم و ما کار را برای رسیدن به هدفمان آغاز کنیم.

با نگاه به گذشته, می بینیم که فصل ناامید کننده ای را پشت سر گذاشتیم, اما ما باید از اتفاقات فصل گذشته درس گرفته باشیم و هرگز این درس ها را فراموش نکنیم و هرچه در توان داریم به کار ببندیم.

بدون توجه به بازیکنانی که در تابستان به ترکیب تیم اضافه خواهند شد, ما هنوز کیفیت کافی در ترکیب خود را داریم تا برای رقابت با دیگر تیم ها کارمان را شروع کنیم.

جدایی ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ حفره بزرگی در دفاع یونایتد ایجاد کرده است, اما کریک معتقد است که ستارگان جوان باشگاه می توانند این حفره را پر کنند.

آنها دو بازیکن بزرگ بودند که شخصیت بزرگی داشتند و اسطوره های واقعی این باشگاه هستند و این لقب ها به شایستگی به آنها داده شده است.

بله, جای خالی آنها به خاطر کیفیتی که به تیم اضافه می کردند, حس خواهد شد, اما در عین حال این اتفاق فرصتی برای دیگر بازیکنان بوجود آورده است تا به تیم اصلی راه یابند و ما بدون شک بازیکنان بااستعدادی در ترکیب خود داریم تا از عهده این کار بربیایند.

۰ Comments