جایگزین مسیر

کلورلی: می توانم از بازیکنان محبوب فن خال باشم

by | مرداد , ۴ , ۱۳۹۳

تام کلورلی معتقد است فن خال ضعف بازی او در فصل گذشته را دوباره احیا کند و می گوید او از جمله بازیکنانی است که می تواند زیر دست فن خال رشد کند.
پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافک شیاطین فص گذشته فقط 18 بازی از ابتدا به میدان رفت و همچنین جایگاه خود در تیم ملی را نیز برای جام جهانی پس از عملکرد بسیار ضعیف خود از دست داد؛ اما او باور دارد پس از استراحت در تابستان و اکنون کار زیر نظر فن خال می تواند دوباره به سطح اول برگردد.
#کلورلی روز جمعه گفت:

من یک تابستون خوب را پشت سر گذاشتم و به دوباره شارژ شدم ، هم اکنون از کار زیر نظر رئیس جدید هیجان زده هستم کسی که همه سعی دارند او را تحت تاثیر قرار دهند ، قطعا ما از او به عنوان یک شروع تازه استفاده می کنیم.

من فکر می کنم من می توانم از آن دسته بازیکنانی محبوب فن خال باشم ، من توانایی های خود را در تمرینات به نمایش می گذارم و از همه مهم تر ، در بازی ؛ اما من اینگونه فکر می کنم که این جا ، جایی برای من وجود ندارد و سعی می کنم تا خود را بهبود ببخشم.

#فن_خال سعی کرد با آندر هررایی که در بازی 7-0 مقابل لس آنجلس گلکسی نمایش خوبی داشت خط هافبک خود را تقویت سازد.

همچنین یکی از اهداف یونایتد هافبک یوونتوس آرتور ویدال است، اما مصدومیت سه ماهه کریک این شانس را به کلورلی می دهد تا رئیس جدید الدترافورد را در روز شنبه(یکشنبه به وقت ایران) تحت تاثیر قرار دهد.

فن خال اعلام کرده بود که کلورلی یکی از دو بازیکنی است -بلکت بازیکن دیگر است- که در بازی پیش رو برابر رم به میدان خواهند رفت.

کلورلی بیان کرد که فن خال فلسفه خود را به راحتی در زمین بازی پیاده می کند.

او گفت :

ما در بازی گذشته یک بازی روان و مبتنی بر پاس کاری و حرکت ارائه کردیم چیزی که رئیس می خواهد.

من فکر نمی کنم هیچگونه مشکلی پیش آید زمانی که او به طور واضح چیزی که می خواهد را بیان می کند ؛ همه چیز تا اکنون روان و ساده بوده است.

 

۰ Comments