جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال قبل از رویارویی با کریستال پالاس

by | آبان , ۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-از ساعت ۱۴ به وقت ایران لوییس ون گال در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره مسائل تیم و بازی پیش رو به صحبت خواهد پرداخت.

لوییس ون گال در مصاحبه دقایق پیش خود با MUTV  تایید کرده است که آنتونیو والنسیا , ممفیس و جیمز ویلسون مصدوم می باشند و به بازی مقابل کریستال پالاس در رقابت های لیگ برتر نخواهند رسید.

لوییس ون گال به MUTV گفت:

ویلو به همراه ممفیس دو مصدوم ما می باشند.بازی مقابل میدلزبرو بسیار بد بود زیرا در ضربات پنالتی ما بازنده شدیم و همچنین دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داده ایم.ما باید صبر کنیم و ببینیم که آنها چه مدت به دور از میادین هستند به دلیل اینکه دو روز گذشته آنها دچار مصدومیت شده اند.

با این حال اشلی یانگ که در بازی گذشته منچستر یونایتد در مقابل میدلزبرو به جای مارکوس روخو به میدان آمد به شرایط آرمانی خود نزدیک تر شده است.این وینگ به دلیل مصدومیت در بازی منچستر یونایتد مقابل آرسنال که با نتیجه ۳-۰ به سود توپچی ها به پایان رسیده بود دچار مصدومیت شده و سه بازی گذشته یونایتد را از داده بود.

همچنین رئیس اضافه می کند که آنتونیو والنسیا و پدی مکنیر به دلیل مصدومیت نمی توانند در بازی فردا مقابل کریستال پالاس حضور داشته باشند.

لوییس ون گال:

من هر کاری برای این باشگاه انجام می دهم به دلیل اینکه هواداران باورنکردنی هستند.حمایت آنها از بازیکنان فوق العاده می باشد و علی رغم شکست مقابل میدلزبرو هواداران برای ما دست می زدند.

رئیس:

فصل گذشته ما در ۱۰ بازی ۱۳ امتیاز کسب کردیم اما اکنون ۲۰ امتیاز از ۱۰ بازی.ما در حال پیشرفت هستیم اما این یک پروسه است.

عصبانیت ون گال از پاول اسکولز: او هیچ مسئولیتی در منچستر یونایتد ندارد

لوییس ون گال درباره صحبت های پاول اسکولز که گفته بود منچستر یونایتد سبک خاصی ندارد و سبک آنها خسته کننده است واکنش نشان داده است.

لوییس ون گال گفت:

شما می توانید یک عبارت را بیان کنید مبنی بر اینکه با چوپ و سنگ می توانید استخوان من را خورد کنید اما نام من هرگز زیانن نخواهد دید.شما معنی این را درک کنید؟اگر مفهموم نداشت.او ( اسکولز ) هیچ مسئولیتی ندارد.

چرا او این صحبت ها را می کند؟برای اینکه به باشگاه کمک کند یا اسم و رسمی برای خود؟شما اگر یک اسطوره هستید بیایید با مربی یا رایان گیگز یا ادوودارد حرف بزنید.

اما او با بی بی سی و اسکای به صحبت می نشیند.

تعارف؟مهم نیست.زیرا من می دانم اگر بازنده بازنده بازنده شوم باید کارم را به پایان برسانم.

این یک برنامه سه ساله می باشد که باید طی شود.اما زمانی که آقای اسکولز می گوید من باید بروم پس باید بروم اما او مسئول این کار نیست این در حیطه ی کاری آقای وودوارد و گلیزر ها می باشد.

زمانی که از ون گال سوال شد که آیا صحبت های اسکولز روی هواداران تاثیر دارد ون گال جواب می دهد هواداران خود بهتر می توانند شرایط را درک کنند.

ون گال گفت:

شما اینطور فکر می کنید؟این نظر شما می باشد.

ما برای هواداران بازی می کنیم و می توانید ببینید که در کاپیتال وان کاپ نیز هواداران از تیم حمایت می کنند و ورزشگاه را پر می کنند که این طبیعی نیست.

من فکر می کنم منچستر یونایتد ( هواداران ) همیشه  مهمان نواز و مهربان هستند.من در روزنامه ها خوانده ام که سبک تیم خسته کننده است اما فکر نمی کنم هواداران در ورزشگاه اینطور نظری داشته باشند.

من نمی توانم دیگر ورزشگاه ها را متصور شوم اما اینجا جو فوق العاده ای حکم فرما می باشد به دلیل اینکه در بازی مقابل بورو هم هواداران ما و هم آنها به نحوی فوق العاده بازیکنان را تشویق می کردند.

البته برای ما خوب نیست زیرا در مقابل آنها ( بورو ) شکست خوردیم اما فکر می کنم هواداران از بازی لذت می برند.

اما ما شکست خوریم و به عنوان مربی شما باید بدانید لحظات سخت نیز برای شما وجود خواهد داشت.

صبحت های بیشتر رئیس درباره اسکولز:

او مانند پسری است که خاری در بدنش می باشد و اسکولز مانند خار است:

چطور می توانید به چشمانم نگاه کنید و هنوز نمی توانید من را باور کنید؟

ما در فصل گذشته ۱۳ امتیاز در ۱۰ بازی کسب کردیم که این باور نکردنی می باشد اما این فصل فرق می کند.

۰ Comments