جایگزین مسیر

گرت بیل,هری کین,شواینی,ناینگولان;اهداف اصلی فن خال در تابستان

by | اردیبهشت , ۳۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-لوییس فن خال یک لیست پیشنهادی پر از ستاره برای قهرمانی در جزیره را آماده کرده است.

منچستریونایتد در حال آماده سازی , فعالیت خود در پنجره نقل و انتقالات برای خرید بازیکنانی مانند.بیل.هری کین.شواینی.ناینگولان می باشد.

فن خال همیشه یکی از تحسین کنندگان بازی شواینی بوده.آماده است در صورت ترک شواینی از بایرن با یک پیشنهاد خوب او را به خدمت بگیرد.

” شواین اشتایگر یک هدف بزرگ برای فن خال است “

لیست فن خال که نوید یک تابستان شلوغی را برای یونایتد می دهد به نایب رئیس اجرایی (اد وودوارد) تحویل داده که شامل گزینه های اول.دوم.سوم می باشد.

گرت بیل در صدر فهرست خرید فن خال قرار دارد.

” ناینگولان می تواند رم را در فصل آینده ترک کند “

فن خال یک هافبک مرکزی در کلاس جهانی را اولویت خودش قرار داده است.او از اتکا بیش از حد تیمش به مایکل کریک و همچنین از مصدومیتهای زیاد نگران است.شواین اشتایگر می تواند یک گزینه ایده ال برای خط هافبک منچستر باشد.

گزینه هافبکی دیگر فن خال ناینگولان است که منچستر با 15 میلیون پوند به دنبال اوست.

فن خال به مدت طولانی به دنبال کوین استروتمن بود ولی مصدومیت زانوی او پس از پاره شدن رباط صلیبیش در فصل گذشته موجب شد که فن خال روی او ریسک نکند.

ناینگولان نشان می دهد یک هافبک بسیاز ارزان تر است(نسبت به سایر گزینه ها) و فن خال باور دارد این هافبک بلژیکی موجب بالا رفتن قدرت لازم در خط هافبک منچستر می شود.

همچنین فن خال در تابستان به دنبال یک دفاع وسط مطمئن است.

متس هوملس گزینه اول فن خال در پست دفاع وسط بود ولی با اظهار نظر مدیر دورتموند که او در سیگنال ایدونا پارک با وجود علاقه یونایتد خواهد ماند.

مدافع آرژانتینی والنسیا,اوتامندی جز گزینه های فن خال می باشد و امکان حضور او در یونایتد کم نیست.

آن چیزی که مشخص است تابستان شلوغی در انتظار هوادران شیاطین سرخ است و باید ببینیم که باشگاه کدام بازیکنان را جذب و کدام بازیکنان را خواهد فروخت.

” هری کین هدف 40 میلیون پوندی منچستریونایتد “

” بیل آینده نامشخصی در رئال مادرید دارد “

۰ Comments