جایگزین مسیر

گری نویل از شکست برابر سوانزی می گوید.

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هوادارن منچستر یونایتد در ایران-

گری نویل در خصوص این شکست گفت:

منچستریونایتد به قدر کافی سرعتی بازی نمی کند. آنها خوب بازی می کنند. مسلط هستند اما گل نمی زنند تا از این برتری استفاده کنند.

هیچ راهی نیست که فن خال به بازیکنان بگوید در عرض یا رو به عقب پاس بدهد. فن خال باید به آنها بگویند رو به جلو حرکت کنند.

آنها تیغ برنده ای می خواهند. می‌تواند اسمش را بگذارید استایل بازی یا یک بازیکن خاص. منچستریونایتد الان فاقد این ویژگی است.

منچستریونایتد در مالکیت توپ تسلط دارد اما به بازی نه. اول باید بازی را برد و بعد به مالکیت توپ فکر کرد. آنها اول توپ را در کنترل می گیرند و بعد به دنبال بردن هستند.

نویل در خصوص رومرو هم گفت:

او یکی از رایج ترین اشتباه های تکنیکی دروازه بان ها را انجام داد. رومرو یا باید بیرون می آمد و آرامتر می کرد یا روی خط می ماند. ولی او آن قدر جلو آمد و به توپ نزدیک شد که نتوانست به موقع پایین برود

به عنوان دروازه بان منچستریونایتد، باید لازم باشد فقط یک یا دو سیو بزرگ در بازی داشته باشید. رومرو امروز از عهده این کار بر نیامد.

در خصوص دخیا هم نویل گفت:

حالا با این نمایش رومرو اکنون روی زشت ماجرا پیدا شده است. امروز روز امتحان رومرو بود.

در خصوص این که منچستر به خرید نیاز دارد:

حتما! یونایتد باید این مشکل دروازه بان را حل کند. این یک مشکل بزرگ است.

اگر دخیا این تابستان باشگاه را ترک کند مشکل بزرگی خواهد بود. فکر کنم همه اتفاق نظر دارند که رومرو از عهده این کار بر نمی آید.

منچستر یونایتد باید در چند روز آینده یک مهاجم به خدمت بگیرد. دخیا را نگه دارد و حالا که اوانز رفته یک مدافع وسط جذب کند.

۳ گل در ۴ بازی اصلا برای منچستریونایتد خوب نیست. آنها خیلی در حمله کند هستند. تماس های رونی با توپ در ۱۸ ماه گذشته کمتر و کمتر شده است. فکر کنم فن خال می خواهد او نقش مهاجم را بازی کند. اما این نقش مناسب رونی نیست. رونی بازیکنی برای بازی محتاط نیست. او باید برگردد و با ماتا در حمله شرکت کند. آنها باید این سبک بازی را متوقف کنند.

برای بردن باید ریسک کنید. کنترل بازی و مالکیت توپ خوب است ولی اول بازی را ببرید.

در حال حاضر یونایتد بالانس ندارد و مشکل این است. فن خال از ابتدا نظر مساعدی روی هرناندز نداشت. بسیار متعجب خواهم شد اگر آنها در دو روز آینده مهاجمی جذب نکنند.

۰ Comments