جایگزین مسیر

یونایتد اماده افزایش پیشنهاد برای جذب لیتون بینز

by | تیر , ۷ , ۱۳۹۲

باشگاه اورتون اعلام کرده است که لیتون بینز مدافع کناری و ملی پوش این فروشی نیست ولی به نظر میرسد حتی پس از رد کردن پیشنهاد اول شیاطین سرخ پیشنهاد دیگری برای بینز دریافت خواهند کرد.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – همانطور که انتظار می رفت مربی سابق اورتون و حال حاضر منچستر یونایتد ،پس از نمایش خیره کننده ی بینز زیر نظر مویس و انتخاب وی به عنوان بهترین دفاع چپ لیگ برتر انگلیس، برای خرید لیتون بینز اقدام کرده است.
پیشنهاد اولیه ی یونایتدی ها که مبلغی حدود 10 تا 12 میلیون پوند بوده است توسط تافی ها رد شد و انها اعلام کردند که بینز فروشی نیست. ولی به نظر میرسد که این امر با افزایش مبلغ از سوی یونایتدی ها فرق کند و اورتون برای انتقال بینز چراغ سبز نشان دهد.
کوین راتکلیف (بازیکن سابق اورتون) نیز طی گفتگویی به باشگاه سابق خود توصیه کرد که به خاطر وجود مشکلات مالی ، بینز را در مقابل دریافت مبلغ قابل قبول بفروشند چرا که اگر سن این بازیکن 28 سال بیشتر شود قیمت وی نیز به همان میزان کاهش می یابد و باشگاه اورتون ضرر خواهد کرد.
به نظر میرسد با پا فشاری دیوید  مویس نسبت به خرید بینز یونایتدی ها مبلغ پیشنهادی خود را بالاتر ببرند که انتظار می رود رقم جدید چیزی حدود 16 میلیون پوند باشد.

۰ Comments