جایگزین مسیر

یونایتد برای خرید دفاع شالکه اقدام کرده است؟!

by | اردیبهشت , ۷ , ۱۳۹۳

پس از انتشار شایعات وسیع درباره انتقال لوک شاو از ساوتهمپتون به منچستریونایتد, اکنون نام جدیدی با یونایتد لینک شده است. گفته می شود شیاطین سرخ قصد دارند برای خرید سید کولاسیناک مدافع شالکه 04 آلمان اقدام کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش تاک اسپورت, باشگاه منچستریونایتد عملکرد مدافع شالکه سید کولاسیناک را زیر نظر گرفته است و یونایتد می خواهد او را جایگزین پاتریس اورا بکند.

به احتمال زیاد مدافع باتجربه فرانسوی شیاطین سرخ تابستان پیش رو الدترافورد را ترک کند. به همین دلیل یونایتد قصد دارد در وهله اول جانشینی برای اورا فرانسوی پیدا کند. قرارداد اورا در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و در صورت جدایی اورا یونایتد تنها آلکساندر بوتنر را در پست دفاع چپ خواهد داشت.

در چند روز اخیر شایعه شده بود که شیاطین سرخ پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای خرید شاو آماده کرده اند, اما ببا توجه به اینکه باشگاه هایی همچون چلسی به دنبال شاو هستند, به نظر خرید این مدافع جوان انگلیسی کار آسانی برای یونایتد نمی باشد.

به همین دلیل شیاطین سرخ گزینه های دیگر را نیز مدنظر دارند و در همین راستا گزارش شده است که آنها عملکرد مدافع 20 ساله, بوسنیایی شالکه 04 را زیرنظر گرفته اند.

کولاسیناک یکی از آینده دارترین بازیکنان شالکه 04 محسوب می شود و در فصل جاری به طور ثابت در ترکیب اصلی بازی کرده است.

با توجه به قیمت بالای لوک شاو, یونایتد می تواند با مبلغی در حدود 4/5 میلیون پوند مذاکرات برای خرید این مدافع جوان بوسنیایی را آغاز کند.

علی رغم اینکه او تنها دو بازی ملی در کارنامه خود دارد, این مدافع جوان شاید در جام جهانی پیش رو در ترکیب ثابت تیم ملی بوسنی به میدان برود. او در آخرین باری که لیست تیم ملی بوسنی اعلام شده است, در بین ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی حضور داشت. در صورت درخشش در جام جهانی بدون شک باشگاه های اروپایی زیادی به دنبال او خواهند بود.

۰ Comments