جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال پیشنهاد جدید به رونی برای تمدید قرارداد

by | مهر , ۲۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –منچستر یونایتد به دنبال این است که با نمایندگان رونی به گفتگو برای تمدید قرارداد جدید بپردازند و هر چه زودتر قرارداد رونی تمدید شود.

.

.

.

.

.

.

.

وین رونی که امسال به دوران خوب خود برگشته است تنها 20 ماه از قرارداد او مانده است و حقوق هفتگی رونی که 220000 هزار پوند در هفته می باشد کار را برای سران یونایتد سخت می کند ولی منچستر سخت به دنبال تمدید قرارداد جدید وین رونی می باشد.

به گزارش میل چاپ یکشنبه  در تازه ترین کتابی که از زندگی نامه وین رونی منتشر شده این حکایت از این دارد که وین رونی زیاد از کار کرردن با سر الکس راضی نبوده و آمده است که او کارکردن با مویس را بیشتر دوست دارد و لذت می برد و همه می دانند که در آخرین فصل حضور سرالکس روی نیمکت شیاطین سرخ مشکلهایی را با هم داشتند.

و همچنین در زندگی نامه ای که از سر الکس منتشر شده است از او سوال شده است که آیا رونی در پستی که الان بازی می کند راضی است و او در جواب می گوید بله او در پست هافبک به خوبی یازی می کند و به کمک تیم می آمده است ولی بر خلاف نظر سر الکس وین رونی اصلا در پست هافبک راضی نبوده و همیشه دوست داشته است در نوک بازی کند.

ولی امسال که مویس یه عنوان سرمربی انتخاب شده است وین رونی از پست خود راضی است و می گوید همین پستی است که من باید بازی کنم و میتوانم در پست نوک بدرخشم و همچنین در چند بازی تیم ملی انگلیس نیز خوب بازی کرده است و درخشیده است.

ادوودوارد بر این عقده است که نگه داشتن رونی کمک بسیاری به منچستر یونایتد می کند  و تلاش خود را می کنیم تا قرارداد جدید را به او پیشنهاد دهیم و او را در اولدترافورد نگه داریم و ما به دنبال قرارداد بلند مدت با وین هستیم.فرم عالی وین رونی گویای همه چیز است.

 

۰ Comments