جایگزین مسیر

یونایتد خریدهای اصلی خود را رونمایی می کند!

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۲

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد در هفته جاری خرید ازکویل گارای و کوین استروتمن را به طور رسمی اعلام کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قرارداد این بازیکن آرژانتینی که 17 میلیون پوند اعلام شده است, گفته می شود تکمیل شده است. گارای در جستوجوی خانه ای در ناحیه چشایر است, این مدافع آرژانتینی قصد دارد مراحل نهایی انتقال خود از بنفیکا را نیز پشت سر بگذارد. این باشگاه پرتغالی از هم اکنون به دنبال جانشینی برای این بازیکن می باشد و قصد دارد مدافع کانادایی, پرتغالی الاصل 26 ساله , استیون ویتوریا و لیساندرو ازکویل لوپز آرژانتینی 23 ساله را به خدمت بگیرد.

کوین استروتمن نیز راهی را که گارای پیموده, در پیش خواهد گرفت و به الدترافورد خواهد آمد. استروتمن در حال حاضر بازیکن ثابت تیم ملی هلند می باشد و علاقه دارد که به این تیم قهرمان لیگ برتر ملحق شود. آیندهوون مبلغ 15 میلیون پوند را برای فروش این کاپیتان تیم ملی زیر 21 ساله های هلند از منچستریونایتد تقاضا کرده است.  او هافبکی بازیگردان است که قابلیت های تهاجمی دارد و می تواند جریان بازی را به کنترل خود درآورد. باشگاه یونایتد در جستجوی این است که بازیکنانی با کیفیت در پست های حساس در اختیار داشته باشد و این باشگاه سالها است که به دنبال جانشینی است تا همانند روی کین که در نوامبر 2005 از یونایتد خداحافظی کرد, خلاء میانه میدان را پر کند. یونایتد با نامعلوم بودن شرایط جسمانی درن فلتچر , این بازیکن هلندی را گزینه عالی برای این پست مدنظر دارد, بازیکنی که علی رغم جوانی, تجربه بازی در سطح ملی را نیز دارد.

همچنین باشگاه منچستر قصد دارد پیشنهادش برای دفاع چپ اورتون لیتون بینز را افزایش دهد, پس از اینکه پیشنهاد اولیه 10 میلیون پوندی این باشگاه از سوی اورتون رد شد. بینز که ذخیره اشلی کول در تیم ملی انگلستان می باشد با جدیت تمام پیشنهاد یونایتد را در نظر دارد تا شانس خود برای حضور در جام جهانی در برزیل به همراه انگلستان را افزایش دهد. یونایتد همچنین به این بازیکن فرصت بازی در لیگ قهرمانان را می دهد که این مسئله نیز می تواند  دلیلی برای انتقال این بازیکن باشد. این انتقال از طرفی دیگر ابهامات در خصوص آینده پاتریس اورا را پس از هفت سال و نیم حضور در باشگاه  تقویت می بخشد. این مدافع در ژانویه سال 2006 از موناکو با قراردادی 5/5 میلیون پوندی به یونایتد منتقل شد. موناکو علاقه مند به خدمت گرفتن دوباره این مدافع سنگالی الاصل است که 334 حضور در ترکیب شیاطین سرخ را در کارنامه دارد و در سن 32 سالگی شاید علاقه مند به بازگشت به باشگاه قبلی خود باشد. مذاکرات برای خرید این مدافع چپ باتجربه بین دو باشگاه از اواسط ماه آوریل شروع شده است و این تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول فرانسه قصد دارد برای تصاحب جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان ترکیب تیم خود را قوی تر سازد.

موناکو همچنین قصد دارد لویز نانی را با 10 میلیون پوند به خدمت بگیرد. این انتقال تا آمدن دیوید مویز بر سر کار در منچستریونایتد به حالت تعلیق درآمده است و معلوم نیست موناکو علاقه خود برای خرید این بازیکن را از دست نداده باشد. از ماه جولای 2007 که این بازیکن از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد آمد, در 278 حضور خود برای یونایتد 54 گل به ثمر رسانده و 64 آسیست داشته است. در سن 26 سالگی, نانی هنوز می تواند در اوج فوتبال بازی کند و احتمال دارد هر پیشنهادی برای ترک الدترفورد از طرف دیوید مویز رد شود.

یونایتد مذاکرات برای خرید ستاره بارسا, تیاگو آلکانترا را نیز قطع نکرده است, امیدوار است تا پایان این هفته با این تیم قهرمان لیگ اسپانیا به توافقات نهایی برسد. تیاگو علاقه مند به خروج از نیو کمپ می باشد. با توجه با اینکه پیشنهاد خوبی از سوی یونایتد ارائه شده است و توافق بر سر چند مسئله جزئی باقی مانده است, تنها همه منتظر پاسخ تیاگو هستند. هنگامی که او از تعطیلات برگردد, پدر او مازینهو باید بارسلونا را متقاعد کنند تا به این بازیکن اجازه رفتن بدهد.

گزارش ها همچنین خبر از مذاکرات پنهانی مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو خورخه مندز با مقامات عالی رتبه منچستریوناتید می دهند, تا او در این تابستان دوباره به الدترافورد بازگردد. سه مشکل اصلی بر سر این انتقال, پول, نقشه های مویز و همچنین مشخص شدن آینده وین رونی در باشگاه می باشد. رونالدو نیاز دارد تا متقاعد شود مویز شخص مناسبی برای ادامه موفقیت های باشگاه می باشد و همچنین او نیاز دارد تا سرآلکس فرگوسن به این بازیکن اطمینان کافی را بدهد. او همچنین روابط خوبی با رونی داشت و نیاز دارد تا مطمئن شود این بازیکن انگلیسی در باشگاه خواهد ماند. گفته می شود پیشنهادی 45 میلیون پوندی برای این ستاره پرتغالی ارائه شده است. اگر رئال مادرید نتواند بیل یا سوارز را به خدمت بگیرد به سختی اجازه خروج رونالدو را خواهد داد.

دیوید مویز فردا دوشنبه که مصادف با اول جولای می باشد به طور رسمی سکان هدایت منچستریونایتد را به دست خواهد گرفت.او کارهای بسیاری باید انجام دهد, انتظار می رود بازیکنان اصلی تمرین ها برای تور پیش فصل را از همین هفته آغاز کنند و همچنین او باید اسامی کادر مربیگری را که او را همراهی خواهند کرد, اعلام کند قبل از اینکه منچستریونایتد تور پیش فصل تابستانی خود را آغاز کند.

همچنین انتظار می رود مویز لیست بازیکنانی را که می خواهد به جانشین دیوید جیل, اد وودوارد ارائه کند تا تصمیم گیری درباره بازیکنان مدنظر سرمربی در فصل آینده گرفته شود.

انتظار می رود مویز اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را در سمت سرمربی منچستریونایتد در روز جمعه 5 جولای برگزار کند.

۰ Comments