جایگزین مسیر

یونایتد منتظر قرعه کشی مرحله بعد جام اتحادیه

by | آبان , ۸ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد پس از پیروزی 4-0 برابر نورویچ سیتی در الدترافورد با اشتیاق منتظر قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام اتحادیه می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قرعه کشی بلافاصله پس از بازی امشب منچسترسیتی برابر نیوکاسل برگزار خواهد شد. تیم های وستهام استوک سیتی, لسترسیتی, چلسی و منچستریونایتد با پیروزی بر حریفان خود در دیدارهای روز سه شنبه تیم هایی هستند که امشب منتظر مشخص شدن حریفشان در دور بعد بازی ها خواهند بود.

راند درباره قرعه کشی دور بعد جام اتحادیه گفت: ما مراسم قرعه کشی را نگاه خواهیم کرد. مهم ترین چیز این است که اگر بتوانیم قرعه ای خانگی بدست بیاوریم, اما ما منچستریونایتد هستیم و هیچ تیمی نمی خواهد قرعه اش با ما بیافتد. اگر ما قرعه بازی در الدترافورد بدست بیاوریم, عالی خواهد بود. اگر این اتفاق نیافتد, ما صرف نظر از هر مسئله ای به راه خود ادامه خواهیم داد.

اشلی یانگ نیز پس از چندین بازی به دور از ترکیب اصلی تیم در بازگشتش به ترکیب اصلی درباره قرعه کشی مرحله بعد این رقابت ها به شبکه رسمی باشگاه گفت: تمام آن چیزی که ما می خواهیم این مسئله است , تا زمانی که ما با قرعه ای خانگی مواجه شویم, هر تیمی می خواهد در این جام رودروی ما قرار بگیرد. این مسئله همانند بخت آزمایی است, اما تا زمانی که ما در خانه بازی داشته باشیم, ما راضی خواهیم بود. من مطمئنم که ما به دنبال این مسئله هستیم و درباره این موضوع در تمرین صبح پنجشنبه بحث خواهیم کرد.

تمام بازی های مرحله بعد رقابت ها در هفته ای برگزار خواهد شد که از 16 دسامبر آغاز می شود.

تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی:

1- چلسی

2- لسترسیتی

3- منچستریونایتد

4- استوک سیتی

5- وستهام یونایتد

6- نیوکاسل یونایتد / منچسترسیتی

7- ساندرلند / ساوت همپتون

8- تاتنهام هاتسپر / هال سیتی

۰ Comments