جایگزین مسیر

یونایتد نزدیک تر از همیشه به هوملز

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به ادعای کارشناس معروف المانی اندی میتن که یکی از معتبر ترین خبرنگاران در جهان می باشد ون خال توانسته کار بزرگی انجام بدهد و هوملز را قانع به ترک دورتموند کرده است و او اولین خرید ون خال در یونایتد می باشد.

مت هوملس که دو سال پیاپی بهترین مدافع المان لقب گرفته است به خوبی می تواند خط دفاع یونایتد که بسیار اسیب پذیر است را سامان دهی کند و این بازیکن 25 ساله به نظر می اید بهترین خرید ممکن می باشد.او بازی با پای بسیار خوبی دارد و با توجه به اندام قوی اش در نبردهای هوایی موفق است و با اینکه یکمدفع میانی است سرعت بسیار خوبی دارد.

این روزنامه نگار المانی درباره ی منچستریونایتد گفت:

“شاید حرف های من خیلی جدی گرفته نشود اما به نظرم تا شروع جام جهانی یونایتد از دو یا سه خرید خود رونمایی می کند و اگر هم اعلام نکند قرارداد را امضا خواهند کرد.

اد وودوارد از تابستان گذشته بسیار عبرت گرفته است و تک تک دقایق وقت خود استفاده خواهد کرد.با نظارت ون خال,وودوارد در حال مذاکره است و چیزی که من می دانم توافق ابتدایی شیاطین سرخ با مت هوملس می باشد.

به نظرم ون خال و وودوارد تابستان خوبی را برای هواداران این تیم انگلیسی رقم می زنند.البته باید به این نکته اشاره کنم که هواداران یونایتد نباید عجله کنند.

من خود به شخصه معتقدم سراسیمه خرید کردن قبل از جام جهانی ریسک بزرگی است و منچستریونایتد حق ریسک ندارد.به نظرم اوج خوشحالی هواداران یونایتد بعد از جام جهانی است.”

به نظر شما منچستریونایتد در این تابستان موفق خواهد بود؟

۰ Comments