جایگزین مسیر

یونایتد هیچ پیشنهادی برای زاها دریافت نکرده است

by | آذر , ۲۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراندیوید مویس در جدید ترین مصاحبه خود درباه ویلفرد زاها گفته است این بازیکن در یونایتد می ماند و باشگاه به هیچ پیشنهاد خرید دائم او اهمیت نمی دهد اما این ستاره می تواند به صورت قرضی به باشگاه دیگری منتقل شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ویلفرد زاها در زمان مربی گری سرالکس فرگوسن از کریستال پالاس به قیمت 15 میلیون پوند خریداری شد اما این بازیکن هنوز به طور جدی بازی های خود را در منچستر انجام نداده است.

این بازیکن در بازی برابر استون ویلا به مدت 6 دقیقه چهارمین بازی خود را برای یونایتد انجام داد این درحالی است که از زمان خریداری او در ژانویه گذشته او تنها در2 دیدار از ابتدا برای یونایتد به میدان رفته است.

این جای تعجب نیست که زاها برای کسب تجربه بیشتر برای انتقال قرضی به تیم دیگری متتقل شود در جدی ترین پیشنهاد هایی که به زاها شده است نیوکاسل به طور جدی به دنبال این ستاره جوان انگلیسی می باشد و سران نیوکاسل می خواهند او را به به طور قرضی به خدمت بگیرند.

و سرمربی یونایتد اعتراف کرده است این ستاره در این فصل در ایده های او جایی ندارد اما در آینده باید خود را برای تیم اصلی آماده کند.

دیوید مویس با مصاحبه با MUTVگفت:من اگر بتوانم از ویلفرد استفاده می کنم اما در این شرایط او باید به تیم دیگری به طور قرضی منتقل شود.

این بدیهی است اگر آسیب دیدگی گریبان تیم را بگیرد در این پست ویلفرد در ترکیب جایی می گیرد اما او در حال حاضر باید به تیم دیگری منتقل شود.

اما در حال حاضر هیچ تماسی برای انتقال او به ما انجام نشده است.

برخلاف این من بسیار خوشحالم که ویلفرد را در باشگاه می بینم.

۰ Comments