جایگزین مسیر

۵ نکته مهمی که از بازی با تاتنهام آموختیم

by | مرداد , ۱۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد در یک بازی سخت توانست تاتنهام را با یک گل شکست دهد و اولین قدمش در لیگ را با موفقیت بردارد.حال میخوام نکات مهمی که از بازی شنبه آموختیم را بررسی کنیم.

 

 

  1. فاکتور خوش شانسی

Manchester-United-vs-Tottenham

هنگامی که کاپیتان یونایتد خودش را آماده میکرد تا ضربه نهایی را برای باز کردن دروازه تاتنهام بزند کایل وکر سریعاً خود را رساند و خیال میکرد میتواند با زدن توپ مانع از گل شدن آن شود ولی توپ با همان ضربه ی وکر درون دروازه تاتنهام جای گرفت. شاید این مدافع تاتنهام باورش نمیشد که بدشانسی این چنین به او رو کند تاتنهام تا آن لحظه از بازی تیم برتر میدان بود و آن یک لحظه تاثیرگذار در بازی بود زیرا پس از آن روند بازی تغییر کرد.

  1. یونایتد اکنون فوتبال بدون هیجانی را ارائه میکند

Manchester-United-v-Tottenham-Hotspur-Premier-League

لوییس فن خال روشی متفاوت با روش سر الکس فرگوسن برای پیروزی در فوتبال دارد. او به جای تکیه بر استعداد بازیکنها اصرار بر نظم و دسیپلین در فوتبال دارد در نتیجه دیگر دوران فوتبال سراسر حمله ی فرگی در الدترافورد به پایان رسیده است. فن خال قبلا در هلند، آلمان و اسپانیا ثابت کرده است که این روشش جواب میدهد ولی هنوز مشخص نیست که در بلند مدت بتواند هواداران یونایتد را از فلسفه ی خود راضی کند.

  1. یونایتد نیاز به خرید یک مدافع وسط دیگر دارد

Manchester-United-v-Tottenham-Hotspur-Premier-League3

دالی بلیند یک بازیکن مستعد و چندمنظوره در فوتبال است اما دفاع وسط پست اصلی او نمیباشد. درست است که هری کین بازیکن بسیار خوبیست اما روز شنبه این مهاجم تاتنهام بارها و بارها توانست در جنگهای فیزیکی برابر دالی بلیند پیروز شود. تابستان امسال موضع یونایتد در پنجره ی نقل و انتقالات برای خرید دفاع وسط این بوده است که یا سرجیو راموس یا هیچکس! بنابرین این میتواند یونایتد را در خط دفاع با مشکل روبرو کند.

  1. هری کین پدیده ی یک فصلی نبود

Manchester-United-vs-Tottenham4

مهاجم تاتنهام در بازی روز شنبه بسیار عالی کار کرد مخصوصا در ابتدای بازی که تیم لندنی صاحب توپ و میدان بود اگرچه کریستین اریکسن قدر پاس تک به تک او را ندانست. کین کسی را پشت سر خود نداشت که او را تغذیه کند به همین دلیل خودش مجبور بود یک تنه بار خط حمله تاتنهام را به دوش بکشد. او بسیار با اعتماد بنفس به نظر میرسید و نشان داد که میتواند موفقیت فصل قبل خود را ادامه دهد و با دیگر مهاجمان گلزن لیگ برتر رقابت کند.

  1. آندر هررا دوباره با دردسر برای حضور در ترکیب اصلی روبرو شده است

Manchester-United-vs-Tottenham5

در بازی با تاتنهام به هررا حدود ۲۰ دقیقه فرصت داده شد تا بعنوان یار تعویضی وارد زمین شود اما او اکنون نگران این خواهد بود که آیا میتواند کنار کریک ، شواین اشتایگر یا اشنایدرلین بعنوان زوج خط میانی انتخاب شود یا خیر ؟ فصل گذشته حرفهایی زده میشد مبنی بر اینکه فن خال علاقه ای به بازی او ندارد ولی او توانست بخوبی خود را ثابت کند اکنون سخت میتوان گفت که فن خال با توجه به خط میانی فعلیش هررا را در کجا میتواند بازی دهد که توانایی های فیزیکی و فکری او بخوبی مورد استفاده قرار گیرد.

۰ Comments