جایگزین مسیر

فن پرسی: فن خال به من شانسی دوباره نداد.

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۴

پابگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

رابین فن پرسی که به تازگی به فنر باغچه پیوسته است می گوید لوییس فن خال به او شانس بازگشتن به آمادگی را نداده است.

رابین فن پرسی در سه ماه آخر فصل پس از مصدومیت در دیدار برابر سوانزی، تنها چهار بار برای شیاطین به میدان رفت و اکنون می گوید وقتی فن خال او را در شکست ۱-۰ برابر چلسی به میدان نیاورد، از رخ دادن بدترین اتفاقها می ترسیده است. او به ساندی تایمز گفت:

این یکی از اولین سیگنالهایی بود که نشان میداد اوضاع به خوبی پیش نمی رفت.

من خواستم که برای رزروها بازی کنم، تا بتوانم دقایقی برای خودم به دست بیاورم (در ترکیب اصلی)، اما باز هم روی نیمکت قرار گرفتم. جو بین من و لوییس تغییر کرد و اعضای باشگاه این را دیدند. ولی من همواره حرفه ای رفتار کردم. در آن لحظه به رفتن فکر نمی کردم. همسرم خوشحال بود. فرزندانم خوشحال بودند. من در منچستر خوشحال بودم.

ولی من هنوز فکر می کردم میتوانم از تعطیلات برگردم و از نو شروع کنیم. من قبلا یک بار ذهنیت او را نسبت به خودم تغییر داده بودم. وقتی او مربی تیم ملی هلند شد گفت : تو مهاجم سوم من هستی. من هم گفتم: با..شه. ولی جنگیدم و مهاجم اول تیم شدم.

ولی وقتی برگشتم، دیگر نبردی منصفانه نبود. جنگیدن برای برگشتن به ترکیب اصلا گزینه پیش روی من نبود. او مرا به زمین تمرین دوم می فرستاد. من یک بازیکن حرفه ای هستم. احمق که نیستم. عصبانی یا احساساتی نشدم. اینها جزئی از فوتبال هستند، جزئی از زندگی. شما باید در هر موقعیتی بهترین نتیجه و تصمیم را بگیرید. من هم این کار را با ترک کردن و فراموش کردن انجام می دهم.

من لوییس را به عنوان مربی تیم ملی میشناسم و اکنون او را به عنوان مربی تیم باشگاهی هم شناختم. این دو با هم تفاوت دارند.

۰ Comments